Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Poinformuj nas o przyczynie reklamacji
Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 505 585 708 lub drogą elektroniczną na adres e-mail allekoszulkipl@gmail.com. Proszę dołączyć do odsyłanej paczki wiadomość zawierającą następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz dowodu zakupu (paragon/faktura).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ziółkowscy Łukasz Ziółkowski
Piłsudskiego 46/20

58-301 Wałbrzych

Zwrot towaru
Masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ziółkowscy Łukasz Ziółkowski
Piłsudskiego 46/20

58-301 Wałbrzych

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl